سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش تازیانه هایی بر سر یارانم بود تا درحلال و حرام تفقّه می کردند . [امام صادق علیه السلام]
مسجد امام جعفر صادق(ع)چروی های مقیم سبزوار -طالقانی 49

 




توصیه می‌شود که انگور را وارد برنامه‌ی غذایی روزانه بکنید. به خاطر اینکه این میوه خواص درمانی ویژه‌ای دارد که برای حفظ عملکرد کلیه‌ها مفید هستند.



انگور

 


برای حفاظت از سلامتی کلیه‌هایتان چه اقداماتی انجام می‌دهید؟ آیا آب کافی می‌نوشید؟ آیا مطمئن هستید که نمک دریافتی از مواد غذایی را به طور کامل دفع می‌کنید؟ آیا هر روز ورزش می‌کنید؟ باید بدانید که تمام این اقدامات برای داشتن کلیه‌هایی سالم لازم‌اند. با این حال خیلی از ما از انجام چنین کارهای ساده‌ای نیز غفلت می‌کنیم و تا قبل از مشاهده‌ی اولین علائم بیماری در کلیه‌ها به فکر سلامت آن‌ها نمی‌افتیم. خوشبختانه انگور جزو میوه‌هایی است که برای ارتقای سلامت این اندام‌های لوبیایی شکل مفید است.



فواید انگور برای کلیه‌ها
درد در قسمت پایین کمر که به شکم سرایت می‌کند، درد در حین دفع ادرار، تغییر رنگ ادرار و غیره جزو علائمی هستند که نشان می‌دهند کلیه‌ها دچار مشکل شده‌اند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط محققان آمریکایی در آینده از هر 9 نفر یک نفر با مشکلات کلیوی مواجه خواهند شد. این مشکلات از عفونت‌های ساده‌ی مجاری ادراری گرفته تا سنگ کلیه یا بیماری‌های مزمن کلیه را شامل می‌شوند که در طولانی‌مدت کار بیمار را به مراقبت‌هایی مانند دیالیز یا پیوند کلیه می‌کشاند.




برای تقویت کلیه‌ها کافی است که روزانه 15 حبه انگور میل کنید. بهترین زمان برای مصرف انگور در وعده‌ی صبحانه است


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مسجد امام جعفر صادق (ع) 94/4/31:: 9:26 صبح     |     () نظر

ادامه مطلب...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مسجد امام جعفر صادق (ع) 94/4/31:: 9:22 صبح     |     () نظر